Service en garantie

Klantenservice/Garantie

Heeft u vragen over onze vlees en/of wijn?
Laat het ons weten, wij zijn u graag van dienst!

Advies en assistentie bij het maken van uw keuze

Wij geven u graag een passend advies zodat u een goede keuze kunt maken. Komt u er niet uit? Dan bent u van harte welkom om te bellen, appen, e-mailen of langs te komen voor advies.

Door wie wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij bezorgen uw bestelling met onze eigen bezorgdienst of met Hurry Up Parcels, onze duurzame vervoerspartner die uw bestelling met een glimlach bezorgt.

Klachtafhandeling

Hoe snel reageren wij op uw ingezonden klacht? U krijgt altijd direct een bevestiging van ontvangst als u een klacht per e-mail hebt gestuurd. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Bij hun B.V.
Brugge 18 2993 LB Barendrecht
E-mail:info@bijhun.nl
Telefoon:085-0070437

Zakelijke informatie:
K.v.K. Rotterdam 82842930
B.T.W. 8626.25.099.B.01
IBAN NL98BUNQ2060234263

Wettelijke garantie

“Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk wel beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan vernemen wij dat graag en gaan wij gezamenlijk op zoek naar een passende oplossing. Deze ‘wettelijke garantie’ geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.”